Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. januar 2006 - 19:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

registrering af dk,de,se, og com domæner billigst

Kan nogen fortælle mig hvor jeg BILLIGST kan registere en masse (ca 50stk)dk,de,se, og com domæner og bagefter ikke været bundet til at bruge deres webhotel,  men selv frit kan vælge webhotel?
Avatar billede thomasdb Nybegynder
17. januar 2006 - 19:42 #1
du kan købe en del af disse domæner her fra omkring 60 kr.

http://www.webglobe.biz
Avatar billede espersen Novice
17. januar 2006 - 19:52 #2
kan anbefales : http://gratisdns.dk
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. januar 2006 - 19:53 #3
www.gratisdns.dk, har også flere af domæner. de kan du købe ved dandomain, var det billigste sted jeg fandt sidst jeg søgte. Du kan så for domænet plejet til gratisdns servere. Så der er ingen problem der.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
18. januar 2006 - 04:41 #4
tak for svar allesammen, de billigeste jeg lige kunne finde var  https://www.needhost.dk til Kr.62,50 incl. moms pr Dk domæne i oprettelse og så  kr.60,00 de efterfølgende år til hostmasterdk.  Er det svært at peje domænet til gratisdns?
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
18. januar 2006 - 04:45 #5
mente selvfølgelig kr.62,50 de efterfølgende år til hostmasterdk
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. januar 2006 - 14:02 #6
Det var et par stykker. Jeg kender www.unitspeed.dk som en af mine venner bl.a. har brugt til at registere mange domæner (min ven arbejder i en virksomhed som råder over mange domæner). Han skrev til dem med en liste med antal osv. Så gav de en god rabat. Jeg har selv et par webhoteller hos dem og kender deres service. Jeg er yderst tilfreds med dem. Du kan evt. skrive en mail til dem. Det er et forsøg værd.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. januar 2006 - 00:13 #7
nej det er ikke svært du laver bare en redelegering ved dk-hostmaster, det står beskrevet inde på gratisdns's hjemmeside