Avatar billede cycan Nybegynder
17. januar 2006 - 18:39 Der er 3 kommentarer

Det vil ikke virke på samme tid

Hejsa.

Jeg har lige fået min spa-2100 ind af døren men kan ikke fåe det hele til at virke endten virker telefone eller virke mit internet.

Jeg vil jo gerne køre så ledes:
Stofanet modem --> Spa-2100 --> DI-514 --Trådløst--> Pc, men her virker telefone kun???

Stofanet modem --> DI-514 -Lan1-> Spa-2100 -Trådløst--> Pc , her virke så kun internette??

Spa-2100 & DI-514 MAC adresser er meldt til Stofa.
Avatar billede cycan Nybegynder
17. januar 2006 - 18:46 #1
Hmm har lige sat det sammen sådan her:

Stofa modem --> DI-514 -Lan1-> SPA-2100 og Trådløst til pc og det hele virker, men hvis nu jeg gerne vil ha det til at virke på den andem måde hvad skal jeg så gøre??
Avatar billede kenp Novice
18. januar 2006 - 11:24 #2
sæt en swich ind så du splitter lige efter modem..

Eller forward de porte som din telefon router skal bruge.
Avatar billede cycan Nybegynder
19. januar 2006 - 15:24 #3
hmm det forståe jeg ikke en brik af.