Avatar billede finnkurt Nybegynder
26. april 2001 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

outlook express

Når jeg har modtaget eller sendt post slår browseren fra og lukker, hvorfor?
Avatar billede finnkurt Nybegynder
26. april 2001 - 20:58 #1
finn@bog.dk
Avatar billede swasper Nybegynder
26. april 2001 - 20:59 #2
mener du at den afbryder forbindelsen...
Avatar billede cckring Praktikant
26. april 2001 - 21:02 #3
Gå ind under funktioner -> indstillinger, her vælger du fanebladet \"forbindelse\" - der kan du sætte det op.

Der plejer også at være et flueben sat, når den er ved at hente post, som du kan slå fra.
Avatar billede kurtj Nybegynder
26. april 2001 - 21:04 #4
Du skal kigge under dine indstillinger i OE funktioner/postlevering. Check at der ikke er flueben ved afbryd når post er sendt og modtaget.
Det er måske ikke helt magen til det jeg har skrevet da det er fra Outlook.
Avatar billede kurtj Nybegynder
26. april 2001 - 21:06 #5
2000. Altså.