Avatar billede prefalch Praktikant
17. januar 2006 - 08:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmtekst står på hovedet

For at gøre en lang historie kort, ja så var jeg til eksamen i dag. Ja, på en lørdag! Jeg var godt igang med at skrive på min bærbare da, jeg pludselig rammer et eller andet så alle programmerne pludselig stod på hovedet?????? Jeg kunne ikke ændre det tilbage, og måtte derfor fortsætte i hånden. Der var ikke kun tale om at det var words der stod på hovedet, nej, startknappen, hele værktøjslinjen og alle andre programmer var pludselig på hovedet...

Nu sidder jeg så med min spejlvendte computer, og kan simpelthen ikke få det lavet om?

Er der nogen der ved hvad jeg har ramt (så jeg ikke får gjort det igen), og ikke mindst - hvordan får jeg det tilbage til normale forhold igen????????????

grafikkortet hedder Deforce
Avatar billede jps6kb Novice
17. januar 2006 - 08:14 #1
Mener det er CTRL+ALT+ piletasterne :)
Avatar billede prefalch Praktikant
17. januar 2006 - 08:47 #2
Det har jeg prøvet og det virker ikke
Avatar billede jps6kb Novice
17. januar 2006 - 09:11 #3
CTRL+ALT+SHIFT+ pilop/ned?

Det må være noget i den stil.. ellers er der sikkert en indstilling hvis du højreklikker på dit skrivebord. Der plejer at være et menupunkt eller flere for dit grafikkort..