Avatar billede law-st Nybegynder
16. januar 2006 - 16:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min skærm slukker

Hey... Hver gang jeg starter min computer, slukker min skærm inden jeg kommer ind til skrivebordet. Den slukker efter "windows-opstart" (der hvor der er et windows logo).. Jeg kører lige nu i "fejlsikret tilstand".. det er den eneste måde jeg kan åbne min computer på.. Hvad kan der være galt?
På forhånd tak
Avatar billede john.doe Nybegynder
16. januar 2006 - 17:29 #1
Afindstallerer dit grafikkort og sluk pc i 30sek.
Start den igen og installer grafikkort igen
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 17:47 #2
Tryk F8 under opstart (lige efter den har talt ram op osv) vælg start op i fejlsikret tilstand, sæt opløsning ned og opdaterings hastighed, det gør det samme som ovenstående, men du undgår at skulle reinstallere dit grafikkorts driver.
Avatar billede law-st Nybegynder
17. januar 2006 - 15:51 #3
hvor laver jeg om på "opdaterings hastighed"?
Avatar billede screem_brille Novice
17. januar 2006 - 16:14 #4
højreklik på skrive bordet -> egenskaber -> indstillinger -> avanceret -> monitor vælg 60 hz. tryk godkend og genstart i alm tilstand.
Avatar billede law-st Nybegynder
17. januar 2006 - 16:22 #5
Jeg kan komme til Avanceret.. Så kommer der fire muligheder for oven: Generelt, Kort, Skærm og Fejlfinding.. Inde i "skrærm" kan der ikke ændres noget
Avatar billede law-st Nybegynder
17. januar 2006 - 16:41 #6
Jeg kan ikke finde det med 60 hz.