Avatar billede schwager_dk Nybegynder
16. januar 2006 - 14:17 Der er 1 løsning

Software til 2 lydkort (hvilke programmer bruger hvilket lydkort)

Savner noget software til administration af to lydkort. Har i øjeblikket et on-board og et PCI lydkort tilsluttet. PCI-kortet er tilsluttet eksterne højtalere, og andre et headset. Har sat onboard lydkortet til Windows standart lydkort, og sat WinAmp til at bruge det andet. På den måde undgår jeg irriterende Windowslyde når jeg høre musik på de eksterne højtalere. Mit problem er så at jeg eksempelvis ikke kan få lyden fra DR's netradio eller spil ud på de eksterne højtalere uden at skulle lave en masse æøndringer hver gang. Er der nogen der kender et program der kan administrere hvilket lydkort de enkelte programmer benytter....???
Avatar billede schwager_dk Nybegynder
18. august 2010 - 13:13 #1
Bruger nu kun software hvor man kan vælge lydkortet, hvilket man efterhånden kan i de fleste...