Avatar billede tuidoi Nybegynder
14. januar 2006 - 19:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

North Field hjemmeside

Hej er der en som kan give mig en hjemmeside på mærket " North Field " jeg har søgt efter det på google men kan ikke rigtig finde det.. det er det mærke som føtex forhandler, ved ikke om i kender det..
ellers så bare hjemmesiden til en anden forhandler af mærket udover føtex

mvh tui
Avatar billede apo Praktikant
14. januar 2006 - 19:47 #1
North Field er et mærke, som Dansk Supermarked står som importør af. Årsagen til at du ikke kan finde North Fields' website via Google, kan være at det er et mærke/brand, der er speciallavet til Dansk Supermarked.

F.eks. kan Dansk Supermarked få produktet lavet i Østen, udelukkende med henblik på salg i Danmark til danske kunder. Hvis det er tilfældet, finder du kun North Field gennem Dansk Supermarkeds forhandlere.

Jeg har dog set at Lasse Hjortnæs har haft enkelte varer fra North Field (Dunveste mv.).

http://www.hjortnaes.dk/

Så vidt jeg kan se har de ikke meget North Field i deres netbutik. Måske er det anderledes i butikkerne.
Avatar billede apo Praktikant
28. januar 2006 - 22:11 #2
Velbekomme...