Avatar billede tume Nybegynder
14. januar 2006 - 11:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

update problem

jeg kan ikke opdatere min windows xp, jeg har slået auto update til men den kommer ikke med nogle updateringer, prøver jeg selv at updatere for jeg denne fejl.

[Fejlnummer: 0x8007007E]
  Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise den side, som du forsøger at få vist. Nedenstående muligheder kan muligvis hjælpe dig med at løse problemet.
Muligheder for selvhjælp:

Ofte stillede spørgsmål

Find løsninger

Windows Update-nyhedsgruppe
Muligheder for assisteret support:

Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer)

jeg har prøvet alt jeg junne finde på nettet men inget virker.
hjælp
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2006 - 11:46 #1
Har du så prøbvet: Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer)

?????
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 11:51 #2
mener det er nøjagtig den samme som Error: 0x800A138F  (se her: http://www.updatexp.com/0x8007007E.html)
jeg har flere løsninger her (se efter fejlkoden-nr. - scroll lidt ned)
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2006 - 11:54 #3
Prøve at dette:
klik på Start, klik på Kør, skriv: regsvr32 msxml3.dll - klik OK
og genstarte Windows
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 12:03 #4
hvis haverslevs forslag ikke virker, er der flere på http://www.updatexp.com/0x8007007E.html
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2006 - 12:05 #5
hcma_catbody > kan se at det faktisk står i dit link også :)
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2006 - 12:10 #6
haverslev >>  ja, men det vidste du jo ikke (har netop tilføjet det) *G*
Avatar billede tume Nybegynder
21. januar 2006 - 10:41 #7
har prøvet dem alle inget virker. nå jeg lukker dette spørgsmål.
Avatar billede tume Nybegynder
21. januar 2006 - 10:41 #8
æ
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2006 - 18:36 #9
Hvorfor h..... lukker du så???
Vi kunne have fortsat med løsningsforslag....
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2006 - 18:37 #10