Avatar billede c-holst Novice
14. januar 2006 - 10:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Touch-skærm, både til tv og pc

Sådan en skal vi bruge til en guppe sværere udviklingshæmmede.
skal placeres i stuen, og kunne bruges som almindeligt tv.

til andre tider skal den kunne bruges som pc-skærm med touch-screen, hvorfra der kan betjenes meget simple programmer/småspil med mere

gerne omkring 30 tommer

kan det fåes

mvh
c-holst
Avatar billede screem_brille Novice
14. januar 2006 - 10:36 #1
har aldrig set / eftermonteret det på skærme større end 17", men vil ikke udelukke at det kan skaffes.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
14. januar 2006 - 11:56 #2
Bedste forslag - men endnu ikke udkommet, (Så det kan måske lade sig gøre)
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=429905
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2006 - 23:17 #3
skal bede om et svar fra dig screembrille, selv om det ikke var det ønskede svar
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 23:20 #4
svar
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2006 - 23:25 #5
elsker hurtig respons. ender nok med, at vi må have en skærm til hvert formål

du som ved så meget om skærme. tv skærmen for af og til lidt fedtede fingre og nogle gode dask. ville du vælge LCD eller Plasma. og her skal du ikke tænke på størrelsen
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 23:33 #6
LCD, pga prisen og strømforbruget, en plasma skærm kræver næsten at man har NESA som nabo *G*
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2006 - 23:38 #7
alt i orden
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2006 - 17:50 #8