Avatar billede janvind Praktikant
13. januar 2006 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ens sider på website vha. database e.lign.

Jeg har en website, som indeholder en hel del undersider med samme mængde indhold og opbygning.

Alle undersiderne indeholder: En overskrift, 6-8 linier tekst, 3 billeder og 1 link.

Jeg forestiller mig at man kan lægge alle undersiderne i en datafil med et styrenummer til hver.

Dvs. når jeg vil kalde en underside frem trykker jeg på et link i hovedmenuen, hvorved der kaldes på en undersiden med det pågældende nummer.
Så skal undersiden komme frem med de data (overskrift, tekst, billeder og link), som hører til den.
Avatar billede espersen Novice
13. januar 2006 - 15:15 #1
brug evt. et CMS ; forslag :; www.etomite.org
Avatar billede espersen Novice
25. januar 2006 - 13:39 #2
kaster et svar - spørg gerne !
Avatar billede espersen Novice
01. februar 2006 - 09:00 #3
husk at lukke dine åbne spørgsmål !!

Dvs. accepter brugbare svar - Hvis der ikke er lagt et svar så bed en eller flere der har bidraget til svaret om at smide et svar..
Avatar billede espersen Novice
28. februar 2006 - 13:22 #4
...
Avatar billede janvind Praktikant
12. marts 2006 - 11:35 #5
Der sker sku ikke meget her!!!
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2006 - 12:13 #6
har du set på mit forslag ?
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2006 - 12:15 #7
ovenstående løser fint dit spørgsmål ved hjælp af MySQL og PGP - nemt at installere og bruge
Avatar billede janvind Praktikant
22. marts 2006 - 06:49 #8
Jeg kan downloade 2 filer + 1 dansk tekstfil, men hvad skal jeg gøre med dem?
Avatar billede espersen Novice
22. marts 2006 - 08:48 #9
øøhhh hvilke filer ?

find dit webhotels databasenavn, brugernavn + password til MySQL
udpak filerne
uploades til website (evt. i en mappe) eller bare i roden af webstedet.
kør installationen af Etomite via : ditwebsted.dk/install/