Avatar billede pip3 Nybegynder
12. januar 2006 - 21:20 Der er 2 løsninger

musikken/tale passer ikke til billeder

mit asus dc-rom drev kører for hurtigt???? billed og lyd
passer ikke sammen, og når jeg hører musik direkte fra mit dc-rom drev hakker musikke en gang imellem
Avatar billede kroxx Nybegynder
13. januar 2006 - 10:31 #1
Lyder mærkeligt, tror mere at det er et problem med codec/decoder end selve drevet. Prøv at afinstaller det hele og installer fddshow og f.eks nvidia's decoder. :)
Avatar billede mrrius Nybegynder
14. januar 2006 - 15:31 #2
det er dine codex der er installeret forkert.
det kan godt være meget svært at afinstallere de gamle codex.
Det findes nogle codex packs , som installere de mest brugte codex, i den rigtige rækkefølge. den ene hedder sld-codex http://www.skynet4ever.tk/