Avatar billede altabista Nybegynder
12. januar 2006 - 01:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skabeloner søges mod betaling

Jeg er ved at lave en online service hvor man kan lave sin egen hjemmeside.

Til det formål mangler jeg 5 skabeloner.

Skabelonerne skal være simple helst lavet i style uden for meget grafik.

Nogen her der er interesseret i opgaven ?

Hvad er en fair cirkapris pr. skabelon ?
Avatar billede hero4life Nybegynder
12. januar 2006 - 01:08 #1
Hej .

jeg er frisk :)..

prisen, kan vi finde ud af ?
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2006 - 01:08 #2
http://www.templatemonster.com/

Fåes ikke billigere..

Desuden er der massere du kan vælge i mellem, og et ret proff udseende til 80 dollar.. for 80dollar får du ikke en proff herhjemme til at fedte med PS..

Mvh
Avatar billede zambezi Nybegynder
12. januar 2006 - 08:10 #3
Kan klare opgaven hurtigt. bont@tiscali.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2006 - 21:57 #4
jokkejensen >> er det ikke sådan at hvis man køber et design på templatemonster køber man det for en periode, med mindre man køber exclusiv ret til det og det koster lidt mere en alm.?? Sådan er det ihvertfald mange steder.

Jeg tror også at det er sådan man kun må benytte det til egen side, altså ikke bruge det som en template til at sælge videre.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2006 - 21:58 #5
Hvis du ikke vælger templatemonster (der er elelrs har mange gode designs) så kan vi nok finde ud af en god løsning, du kan skrive til mig på osj@device.dk så kan vi snakke om dine planer og finde frem til et tilbud.
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2006 - 22:55 #6
uhh spacemaninc .. det kan sku da egentligt godt være... - sådan havde jeg ikke lige vendt den..

Det lyder jo fornuftigt nok, så må nok give dig ret :)
Avatar billede altabista Nybegynder
13. januar 2006 - 10:22 #7
@spacemaninc din profil ser seriøs ud, du får lige en mail :-)
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
13. januar 2006 - 18:24 #8
hej jeg har en ca 100 stk jeg kan lave en cd med dem idet at jeg selv har dem på en cd det enjste det skalkost er protoen eg en 20 til cden
mhv torben