Avatar billede thomzen Nybegynder
26. april 2001 - 14:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

NetXRay

Findes der programmer, lissom NetXRay, som virker i win2k? Og er det freeware, eller skal der betales for dem?

Hvad hedder det/de i såfald? :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. april 2001 - 14:17 #1
NetXray er osse til Win2k!
her er en 30 dages-trial:
http://www.softseek.com/cgi-bin/download?25648-http://download.nai.com/products/evaluation/sniffer_basic/english/winnt/intel//nx30e.zip

fundet her:
http://www.softseek.com/Utilities/Networking/General/Review_25648_index.html

vær dog hurtig til at klikke stop da den ellers vil føre dig videre til en ny side!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. april 2001 - 14:18 #2
det øverste link er i ét langt stykke!
Avatar billede thomzen Nybegynder
26. april 2001 - 14:36 #3
Er der ikke en der gider maile progget til mig? Her hvor jeg sidder, er der deaktiveret, så man ikke kan hente .exe filer, og zip.. osv osv.. :o(

Min mail er: thomzen@eucnord.dk På forhånd tak! :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. april 2001 - 14:56 #4
ok jeg downloader den nu og mailer den til dig! en fylder 5.5 mb!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. april 2001 - 14:56 #5
hmm...det vil tage lidt tid kan jeg se...den er langsom :(
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. april 2001 - 15:04 #6
mail afsendt :)
Avatar billede thomzen Nybegynder
26. april 2001 - 15:18 #7
Jeg siger da tak... men den kan ikke \"detecte\" mit netkort?

Nogle ideer?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. april 2001 - 15:29 #8
næh..kender slet ikke programmet!? hvad bruges det til?
Avatar billede ^segal^ Nybegynder
26. april 2001 - 19:05 #9
Probet er lige præcis, at man ikke kan detecte\'e\' netadapter i windows 2000 med det program.
Avatar billede thomzen Nybegynder
27. april 2001 - 06:38 #10
Segal... Kan man slet intet gøre, eller er der en løsning på det? :-(

Kim... Det er et prog, så du kan gå ind og se en masse sjove detaljer om netværket, (eksempelvis hvor mange % af de samlede netværk en computer bruger, og lign...)
Avatar billede ^segal^ Nybegynder
27. april 2001 - 10:45 #11
Desværre....Jeg tror endnu ikke de har programmeret noget til Windows 2000 endnu.
Det er temmelig surt da det er et så genialt program!
Avatar billede thomzen Nybegynder
24. juni 2001 - 13:02 #12
Jeg vil lige sige, at NDG Software har lavet noget lignende NetXRay, som virker i windows 2k..

Programmet hedder: EtherBoy.. :)