Avatar billede jamark Praktikant
11. januar 2006 - 08:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sti med på udskrift i AutoCAD

Jeg sidder og arbejder med AutoCAD og kunne egentlig godt tænke mig, hvis man automatisk kunne få stien for tegningen med på udskriften, så andre end mig kan finde tegningen i systemet. Nogen idé til hvordan det kan lade sig gøre?
Avatar billede dla Praktikant
11. januar 2006 - 08:41 #1
Insert/Field/Filename

men det findes ikke på tidligere versioner end AutoCad 2005.
Avatar billede jamark Praktikant
11. januar 2006 - 08:44 #2
Hvad med AutoCAD LT 2005?
Avatar billede dla Praktikant
11. januar 2006 - 08:45 #3
Jeg ved ikke om det findes der - men mon dog ikke? prøv at se efter.
Avatar billede jamark Praktikant
11. januar 2006 - 08:46 #4
Hmm... Tror det ikke! Du mener at jeg skulle kunne finde det under menuen insert i toppen af skærmen, hvis det er der? Eller er det kommandoer?
Avatar billede dla Praktikant
11. januar 2006 - 08:49 #5
Det er menuen Insert ja. Jeg har desværre ikke mere tid i dag, ellers kunne jeg selv se efter på en anden maskine, jeg får ikke tid før fredag. Men hvis du ikke kan finde det, er det der jo nok ikke.
Avatar billede jamark Praktikant
11. januar 2006 - 08:50 #6
Læg lige et svar så...
Avatar billede kirstineka Nybegynder
11. januar 2006 - 08:53 #7
Du skriver at du vil have stien med på udskrift. Der er en funktion som indsætter et "stempel" på plottet.
I dialogboksen for plot kan du sætte flueben i "Plot stamp on" og så sættet dit "stempel" op som du vil. Her kan du blandt meget andet vælge at indsættet stien for tegningen, dato m.m.
Avatar billede jamark Praktikant
11. januar 2006 - 09:28 #8
Det var lige præcis det jeg skulle bruge kirstineka. Hvis du lægger et svar, er pointene dine :-)
Avatar billede kirstineka Nybegynder
11. januar 2006 - 09:39 #9
Kun glad for at kunne hjælpe :-)