Avatar billede nstenberg Nybegynder
10. januar 2006 - 14:10 Der er 1 kommentar

Marvell Yukon - Distribution + kernel

Hej

Nu har jeg siddet og bikset frem og tilbage med driverinstall, kernel recompiles der ikke virker osv., for at få mit netkort af typen Marvell Yukon til at virke.

Jeg vil gerne høre, om der er nogen der ved, om der findes en GNU/linux distribution, der har understøttelse af dette netkort "build in". Fedora Core 4 har det ihvertfald ikke og så vidt jeg kan se, har der været lignende problemer med SUSE 9.3.

Mvh
Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2006 - 17:08 #1
ubuntu har :) - har selv sådan et kort i min laptop