Avatar billede kenneth_1975 Nybegynder
09. januar 2006 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med dobbeltklik på C og D drev

Jeg har leget lidt inde i  filtyper. Det er kun når man er inde i denne computer og feks vil ind på c: så dobbeltklikker man på iconet, og så åbner den søgefunktionen.
09. januar 2006 - 16:38 #1
09. januar 2006 - 16:39 #2
Velkommen til Eksperten.dk iøvrigt...
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede kenneth_1975 Nybegynder
09. januar 2006 - 17:06 #3
I [HKEY_CLASSES_ROOT\ Directory\ shell] står "standard" data til "none", og den er ikke normal igen. Hvordan kan jeg lave en ny åbn/open handling i Funktioner --> Mappeindstillinger--> Filtyper --> Avanceret, jeg ved at jeg skal skrive Åbn i Handling: Men hvad skal jeg skrive i "Program, der udfører handlingen:"
09. januar 2006 - 20:01 #4
... det sidste ikke helt forstået ...
Avatar billede kenneth_1975 Nybegynder
10. januar 2006 - 08:41 #5
Glem det sidste, jeg har set på en anden pc at det ikke står der, det der men åbn eller open, men min kører stadivæk "find" når jeg dobbeltklikker på C eller D drevet.
:(
Avatar billede kenneth_1975 Nybegynder
10. januar 2006 - 11:12 #6
Jeg har selv fundet en løsning som virkede.
Skriv i Start - Kør
Regsvr32 /i shell32