Avatar billede jlennart Nybegynder
06. januar 2006 - 18:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Postregler i Outlook 2000

Hej

Jeg har flere emailadresser til samme konto og vil gerne have Outlook 2000 til at sortere dem. Jeg ved, at man kan lave en regel i Outlook Express, der hedder "Hent den ikke fra serveren", men kan ikke finde en tilsvarende regel i Outlook. Er der nogen, der kan give mig metode til at løse problemet?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2006 - 07:17 #1
Du kan mig bekendt ikke undlade at hente den fra serveren med Outlook 2000.
Men du kan oprette en regel, der placerer indkomne mails i de respektive mapper du ønsker, ud fra f.eks. hvem de er sendt til.

Prøv dig lidt frem med regler.
Avatar billede jlennart Nybegynder
20. januar 2006 - 19:57 #2
Okay, jeg er nok nødt til at bruge Outlook Express, hvis jeg vil bruge den regel, så. Tak for kommentar. Jeg lukker spørgsmålet.