Avatar billede hopir Novice
05. januar 2006 - 15:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

boks på hjemmeside

hey er der nogle der ved hvor jeg kan finde en boks som man kan sætte ind på sin hjemmeside og ændre farve og sådan noget på den... jeg har engang fundet en på dkscript.tk men den eksisterer ikke mere???
Avatar billede roohullah Nybegynder
05. januar 2006 - 15:41 #1
Det kommer an på hvad for noget boks du vil have.. :)
Avatar billede hopir Novice
05. januar 2006 - 22:53 #2
det er bare en fremhævet eller en sunket boks lidt lige som en tekstboks, man kan bare ikke skrive noget i den udover det man skriver når man laver siden altså besøgende kan ikk skrive i den
Avatar billede johan.o Nybegynder
07. januar 2006 - 03:01 #3
Hm, lyder som f.eks. en stylet <div> :

<div style="border: 1px solid black; width: 100px; height: 50px; background-color: #C0C0C0;">tekst</div>

Er det sådan noget, måske bare med en anden border style ?

Mvh. Johan
Avatar billede hopir Novice
28. juli 2006 - 21:18 #4
ja det vatr ikk lige den men har fået det til at virke læg lige et svar johan
Avatar billede hopir Novice
05. august 2011 - 10:09 #5
modtog aldrig et "svarindlæg" accepterer selv så.
Avatar billede johan.o Nybegynder
05. august 2011 - 18:29 #6
Hov. Ja 5 år må være længe nok at vente ;-) Jeg havde ikke set dit svar men det er helt fint du har lukket her :-)

Mvh. Johan