Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. januar 2006 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vis sangoplysninger for Media Player

På MSN har jeg et problem med at den ikke vise mine sangoplysninger når jeg spiller musik i Media Player.

Jeg har hørt at det kan være noget med at jeg bruger Media Player 10, men jeg er ikke sikker.

Nogen der ved hvad problemet er, og ved hvad der skal gøres?
Avatar billede definition Nybegynder
05. januar 2006 - 02:43 #1
Har sat flueben i indstillingerne? Har du fået installeret den nyeste udgave af MSN? Prøv evt. at installere MSN igen.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
05. januar 2006 - 07:12 #2
Jeg har sat flueben i indstillingen om Vis sangoplysninger og min MSN version er 7.5...
Avatar billede definition Nybegynder
06. januar 2006 - 16:02 #3
Jeg havde et lignende problem med mediaplayer 10. Jeg kunne ikke høre netradio - så geninstallerede jeg og så virkede det. :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. januar 2006 - 14:04 #4
Det hjalp ikke at geninstallere MSN...

Hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. januar 2006 - 21:23 #5
Nå, lukker her
Avatar billede hardorff Nybegynder
24. februar 2006 - 23:41 #6
Har du husket at gå ind i Windows Media Player og sætte hak under "Funktioner-Plugins-MSN Music Plugin"?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. februar 2006 - 19:53 #7
Jeg er skiftet over til Winamp, og det fungerer ubeklageligt :)