Avatar billede ismand Nybegynder
04. januar 2006 - 00:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Online Booking System

Hermed en opgave der skal løses på under en uge:

KOSMETOLOG BOOKING SYSTEM

Systemet skal leve op til følgende krav:

K1    Det skal være muligt at vælge imellem flere forskellige kosmetologer i systemet (forskellige behandlingstyper)
K2    Det bør være muligt at bestemme hvilke dage der er åbent og lukket i butikken
K3    Der skal kunne fjernes og tilføjes kosmetologer til systemet
K4    Man bør kunne se hvornår der er ledige tidspunkter ved hver af kosmetologerne og hvornår der er lukket
K5    Man skal kunne vælge en kosmetolog og en dato og få vist kosmetologens kalender for den pågældende dag.
K6    Man skal kunne vælge behandlingstype og tidspunkt for sin ønskede behandling.
K7    Det skal være muligt at tilføje og fjerne behandlingstyper til systemet
K8    Kunden skal kunne indtaste og gemme sine stamdata for den ønskede behandling.
K9    Systemet bør kunne huske kunden udfra telefonnummer så det er nemmere for kunden at indtaste stamdata på et senere tidspunkt.
K11    Kunden skal modtage en e-mail som bekræftelse for bookingen
K12    Det skal være muligt for kunden at tidsbestemme hvor lang tid de ønsker en behandling.
K13    Systemet skal oplyse kunden om hvor meget den ønskede behandling skal koste.

----

Yderligere krav:

Systemet skal leveres med en MS Access database, men skal kunne portes til en MS SQL Server database meget nemt. Det betyder at der skal bruges en generel forbindelses-string så jeg kun skal rette et sted hvis jeg skifter DB.

Systemet skal laves i ASP.NET (C#) eller ASP Classic.

---

Hvor meget vil i byde for denne opgave?
Avatar billede mnt Nybegynder
04. januar 2006 - 09:27 #1
Hej.
Kort sagt. Har lavet bookingsystem til www.rebildparkwellness.dk (kosmetologer - intern bookingsystem) samt http://www.ik-aalborg.dk (online bookingsystem).

Kontakt mig og lad os snakke om opgaven:
Mads Timmermann
mads (a) timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
04. januar 2006 - 10:00 #2
Hvis ikke systemet fra Mads er tilstrækkeligt, kan du prøve at fange mig på sj@firmaside.com til en snak....
Avatar billede mnt Nybegynder
04. januar 2006 - 10:04 #3
Det skal lige siges at de systemet jeg henviser til at lavet 100% ud fra kundens egne ønsker.. Altså ikke en "Standard"-version du køber..
Avatar billede ismand Nybegynder
18. august 2006 - 10:13 #4
.