Avatar billede dpdam Nybegynder
03. januar 2006 - 13:15 Der er 2 løsninger

C5: Fra form til bestemt kassekladde

Jeg har lavet et lokalmenupunkt: Til_FinKladde, som efter overførsel af posteringer skal åbne kassekladden 'Køb'
og i Pre-menu indsat

IF &Parm == 'Til_FinKladde' THEN
    //Undladt  Query kørsel som overfører posteringer til kassekladden
    PROCESS #Proc_FrmRun 'Form=FinKladde Parm='+'Køb'
ENDIF

Formen FinKladde åbnes, men ikke FinKladdeNavn  'Køb'

Brugt LagKladde som udgangspunkt idet jeg har konstateret at LagKladdeNavn 'Regulering' kan åbnes med PROCESS #Proc_FrmRun 'Form=LagKladde Parm='+'Regulering'.

Forslag til løsning ?
Avatar billede mariaf Juniormester
03. januar 2006 - 19:35 #1
Prøv at sætte "print &parm pause" ind i post-menu. Bare for at se om du har rigtigt fat i navnet.
Avatar billede dpdam Nybegynder
04. januar 2006 - 02:51 #2
Hej Maria

God ide med at skrive parametrene på skermen. Ved en grundigere gennemgang af formerne LagKladde og FinKladde har jeg nu fundet en løsning som tilsyneladende virker.

Det har jeg gjort ved at kopiere linie 73 til 94 fra Lagkladde init-trigger og indsætte disse fra linie 53 i FinKladde init-trigger (og samtidigt redigeret Lagkladde til Finkladde).