Avatar billede azzodiac Nybegynder
02. januar 2006 - 16:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sende krypteret e-mail fra website

Hej.

Jeg vil gerne lave en formular på mit website, som sender beskeden krypteret til en e-mail adresse.

Kan nogen henvise mig til nogle eksempler på implementering af dette, evt. vha. PGP.

På forhånd tak.
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
02. januar 2006 - 18:56 #1
Hvis du har mulighed for at afvikle en eksekverbar fil vil jeg tro at du kan kalde f.eks. gpg direkte med din mail som parameter; outputtet skulle saa vaere en krypteret mail som du kan sende i stedet. Bare en ide..
Avatar billede a1a1 Novice
03. januar 2006 - 11:41 #2
Avatar billede azzodiac Nybegynder
03. januar 2006 - 22:28 #3
a1, læg bare et svar.
Jeg har i forvejen JMail installeret på serveren - anede ikke at det understøttede native PGP. Tak.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
31. maj 2006 - 16:40 #4
Jeg lukker.