Avatar billede maleki Nybegynder
29. december 2005 - 20:32 Der er 5 kommentarer

Hvilket program skal jeg bruge?

Hej,

For at lave grafik som f.eks. "Dolph og Wullf" logoet ( http://dr.dk/dolph/seprogrammerne.asp ), hvilket programmer kan jeg bruge. Jeg har forsøgt mig med Photoshop, men det var ikke tilstrækkeligt. Nogen der kan nævne programmer til dette???

Dennis Maleki
Avatar billede hcma Novice
29. december 2005 - 20:35 #1
er ikke sikker, men tror det er lavet i en kombination af PS + Illustrator  (og en masse kreativitet)
Avatar billede jokkejensen Novice
29. december 2005 - 20:38 #2
hvis photoshop ikke er tilstrækkeligt, ja eller illustrator, så tror jeg sku du finder noget... så avanceret er dolph vel heller ikke ?
Avatar billede miss-g Seniormester
29. december 2005 - 21:11 #3
Photoshop ikke tiltrækkelig. Dolph logoet kan da snilt laves i Photoshop - man kan næppe kalde det et utilstrækkeligt program - det er jo det alle grafiske virksomheder bruger. Det er nok snarere et spørgsmål om man mestrer programmet...
Avatar billede gate62 Nybegynder
29. december 2005 - 22:29 #4
du kan også prøve Real Draw 4.0 dukan hente en prøveversion her http://www.mediachance.com/download.htm
den kan utrolig meget hvis man er kreativ
Avatar billede dstjulle Nybegynder
05. juli 2007 - 13:26 #5