Avatar billede chosen1 Nybegynder
25. april 2001 - 13:39 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP !

Her der nogle der kan sige mig hvorfor denne ikke virker ?
<html>

<head>
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<title>New Page 1</title>
</head>

<html>

<head>
<!--------- START POP-UP SYSTEM KODE ----------->

<p align=\"center\">&nbsp;</p>
<div align=\"center\"><center>

<table border=\"0\" width=\"90%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" height=\"90%\">
  <tr>
    <td width=\"67%\"><table border=\"0\" width=\"100%\" bgcolor=\"#2C82B2\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" height=\"100%\">
      <tr>
        <td width=\"34%\" height=\"19\" valign=\"top\"><p align=\"left\">&nbsp;</td>
        <td width=\"33%\" height=\"19\"><font color=\"#2C82B2\"><small><small><small><small><small>-</small></small></small></small></small></font></td>
        <td width=\"33%\" height=\"19\" valign=\"top\">&nbsp;</td>
      </tr>
      <tr>
        <td width=\"100%\" colspan=\"3\" height=\"607\">
        <table border=\"0\" width=\"100%\" cellspacing=\"5\" cellpadding=\"0\" height=\"602\">
          <tr>
            <td width=\"100%\" valign=\"top\" height=\"597\">
<font face=\"Arial\" color=\"#FFFFFF\">
<center><br><br>&nbsp;</font><center>

<p><strong>

<br>
</p>
<div align=\"center\">

<script>
function validateForm()
{
var form, email, regEmail, err;
form = document.forms[\"anbefal\"];
email = form[\"tilmail\"].value;
email1 = form[\"navn\"].value;
regEmail =  /[\\w\\._-]+@[\\w\\._-]+\\.[A-Za-z]{2,3}/
err = \"\";
if (!regEmail.test(email) || email.match(regEmail)[0] != email)
    err = \"Du har angivet en ugyldig email-adresse\\n\";

if (!regEmail.test(email1) || email1.match(regEmail)[0] != email1)
    err = \"Du har angivet en ugyldig email-adresse\\n\";

if (err != \"\")
{
    alert(err);
    return false;
}
return true;
}
</script>
<form method=\"POST\" action=\"--WEBBOT-SELF--\" name=\"anbefal\" onSubmit=\"return validateForm()\" target=\"_blank\">
      <table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"2\">
      <tr><td colspan=\"2\" align=\"center\"><br></td></tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><font color=\"silver\" face=\"arial,helvetica\" size=\"2\">Modtagers
            e-mail:</font></td>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><input TYPE=\"TEXT\" NAME=\"tilmail\" SIZE=\"17\" style=\"font-family: Verdana; background-color: silver; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-size: 8 pt\"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><font color=\"silver\" face=\"arial,helvetica\" size=\"2\">Afsenders
            e-mail:</font></td>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><input TYPE=\"TEXT\" NAME=\"navn\" SIZE=\"17\" style=\"font-family: Verdana; border: 1px solid rgb(0,0,0); background-color: silver; font-size: 8 pt\"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><font color=\"silver\" face=\"arial,helvetica\" size=\"2\">Besked:</font></td>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><textarea rows=\"4\" name=\"Besked\" cols=\"35\" style=\"font-family: Verdana; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-size: 8 pt; background-color: silver;\"></textarea></td>
        </tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\" colspan=\"2\"><input type=\"submit\" value=\"Afsend\" name=\"Afsend\" style=\"background-color: silver; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-family: Tahoma; font-size: 8pt;\">
            <input type=\"button\" value=\"Annuller\" name=\"Annuller\" onClick=\"window.location.href=\'http://www.chosen1.subnet.dk\'\" style=\"background-color: silver; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-family: Tahoma; font-size: 8pt;\"></td>
        </tr>
      </table>
    </form><br>
    <br>

</div>
Avatar billede chosen1 Nybegynder
25. april 2001 - 13:40 #1
wubdiw.location.hraf?\'http://www.chosen1.subnet.dk
Det er www.chosen_one.subnet.dk ;)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. april 2001 - 13:41 #2
Fordi der ikke er et </html> i bunden af koden!?!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. april 2001 - 13:43 #3
Et dumt spørgsmål (jeg ved godt de ikke findes). Hvad er <div>?
Avatar billede chosen1 Nybegynder
25. april 2001 - 13:44 #4
KAn du ikke hjælpe mig med at lave den ?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. april 2001 - 13:48 #5
Har du fjernet nummer 2 <html>. Det tag er overflødigt... :)
Avatar billede chosen1 Nybegynder
25. april 2001 - 13:59 #6
det er lige meget ;)......
Det ska bare virke!
Ka du ikke se på det :?
plz.
Nå du har gjort det så vil du så ikke være sød og ligge html koden her igen ?
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Avatar billede chosen1 Nybegynder
25. april 2001 - 14:00 #7
Den gider ikke sende til min email ;(((
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 14:12 #8
<html>

<head>
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<title>New Page 1</title>
</head>
<body>
<!--------- START POP-UP SYSTEM KODE ----------->

<p align=\"center\">&nbsp;</p>
<div align=\"center\"><center>

<table border=\"0\" width=\"90%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" height=\"90%\">
  <tr>
    <td width=\"67%\"><table border=\"0\" width=\"100%\" bgcolor=\"#2C82B2\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" height=\"100%\">
      <tr>
        <td width=\"34%\" height=\"19\" valign=\"top\"><p align=\"left\">&nbsp;</td>
        <td width=\"33%\" height=\"19\"><font color=\"#2C82B2\"><small><small><small><small><small>-</small></small></small></small></small></font></td>
        <td width=\"33%\" height=\"19\" valign=\"top\">&nbsp;</td>
      </tr>
      <tr>
        <td width=\"100%\" colspan=\"3\" height=\"607\">
        <table border=\"0\" width=\"100%\" cellspacing=\"5\" cellpadding=\"0\" height=\"602\">
          <tr>
            <td width=\"100%\" valign=\"top\" height=\"597\">
<font face=\"Arial\" color=\"#FFFFFF\">
<center><br><br>&nbsp;</font><center>

<p><strong>

<br>
</p>
<div align=\"center\">

<script>
function validateForm()
{
var form, email, regEmail, err;
form = document.forms[\"anbefal\"];
email = form[\"tilmail\"].value;
email1 = form[\"navn\"].value;
regEmail =  /[\\w\\._-]+@[\\w\\._-]+\\.[A-Za-z]{2,3}/
err = \"\";
if (!regEmail.test(email) || email.match(regEmail)[0] != email)
    err = \"Du har angivet en ugyldig email-adresse\\n\";

if (!regEmail.test(email1) || email1.match(regEmail)[0] != email1)
    err = \"Du har angivet en ugyldig email-adresse\\n\";

if (err != \"\")
{
    alert(err);
    return false;
}
return true;
}
</script>
<form method=\"POST\" action=\"--WEBBOT-SELF--\" name=\"anbefal\" onSubmit=\"return validateForm()\" target=\"_blank\">
      <table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"2\">
      <tr><td colspan=\"2\" align=\"center\"><br></td></tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><font color=\"silver\" face=\"arial,helvetica\" size=\"2\">Modtagers
            e-mail:</font></td>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><input TYPE=\"TEXT\" NAME=\"tilmail\" SIZE=\"17\" style=\"font-family: Verdana; background-color: silver; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-size: 8 pt\"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><font color=\"silver\" face=\"arial,helvetica\" size=\"2\">Afsenders
            e-mail:</font></td>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><input TYPE=\"TEXT\" NAME=\"navn\" SIZE=\"17\" style=\"font-family: Verdana; border: 1px solid rgb(0,0,0); background-color: silver; font-size: 8 pt\"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><font color=\"silver\" face=\"arial,helvetica\" size=\"2\">Besked:</font></td>
          <td valign=\"top\" align=\"left\"><textarea rows=\"4\" name=\"Besked\" cols=\"35\" style=\"font-family: Verdana; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-size: 8 pt; background-color: silver;\"></textarea></td>
        </tr>
        <tr>
          <td valign=\"top\" align=\"left\" colspan=\"2\"><input type=\"submit\" value=\"Afsend\" name=\"Afsend\" style=\"background-color: silver; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-family: Tahoma; font-size: 8pt;\">
            <input type=\"button\" value=\"Annuller\" name=\"Annuller\" onClick=\"window.location.href=\'http://www.chosen1.subnet.dk\'\" style=\"background-color: silver; border: 1px solid rgb(0,0,0); font-family: Tahoma; font-size: 8pt;\"></td>
        </tr>
      </table>
    </form><br>
    <br>

</div>
</body>
</html>
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 14:13 #9
Der var et <head> for meget, og hele <body> & </body> manglede, samt </html> Måske der var lidt mere der manglede

//Anders
Avatar billede chosen1 Nybegynder
25. april 2001 - 14:25 #10
Hej Anders!
Vil du ikke lave html filen eller .asp filen
og sende den til min email ?
For jeg ka ikke få det til at virke!
Den ska jo sende til min email ?

Tak
chosen1@ofir.dk
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 14:34 #11
Jeg kan så undre mig over hvorfor dengalepose fik point...
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2001 - 15:16 #12
<ole>
vladimirr >> Lige en oplysning: <body></body> er ikke påkrævede tags ;)
/mvh
</bole>
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 15:19 #13
Nej, men de er f*ndens rare at have...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:19 #14
Du må da godt få et par point, men det var nok at indsætte et </html> i bunden af koden...
Enig? :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 15:26 #15
Nej, <head> & </head> skulle også ordnes *LOL*

//Anders
De point er mig ligemeget, dem kan du beholde, eller sende retur om du vil.
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2001 - 15:29 #16
vladimirr >> Folk bruger faktisk ikke de tags til noget som helst (bortset fra at skrive dem) på laaaaangt de fleste sider. Hvorfor mener du, de er så rare?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 15:32 #17
Jeg har bare problemer med at se visse sider i lynx hvis det mangler
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2001 - 15:35 #18
Så må du bruge en browser, der overholder HTML-standarden ;)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 16:21 #19
Ja !
Det andet er også bare en nødlæsning når jeg sidder på en linux maskine, og ikke gider at starte X

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 16:21 #20
[nødløsning]
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2001 - 16:31 #21
;)