Avatar billede haabert Nybegynder
28. december 2005 - 16:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simpelt pop-up vindue

Hey eksperter

Jeg skal bruge lidt kode til et simpelt pop-up vindue. Tjek først: http://www.madsht.dk/projekter.htm

Punktet "Metamorfoser" skal laves om til et link, som åbner et mindre pop-up vindue, hvor jeg så kan have nogle billeder o.lign.

Jeg vil også gerne kunne styre størrelsen af pop-up vinduet samt placeringen på skærmen etc.

Håber I kan hjælpe
/mads
Avatar billede keysersoze Guru
28. december 2005 - 16:43 #1
Avatar billede larsny Nybegynder
03. januar 2006 - 19:29 #2
<a onclick="java script:window.open('src','vinduenavn','toolbar=yes|no, top=10px, left=10px, height=100px, width=100px')">
Avatar billede roenving Novice
03. januar 2006 - 19:32 #3
Hvad skal px i den kommando ?-)
Avatar billede larsny Nybegynder
03. januar 2006 - 19:36 #4
gammel vane med at erklærer alt... så slipper man for overraskelser :)
Avatar billede roenving Novice
03. januar 2006 - 19:51 #5
-- du får da netop overraskelser ved at benytte den der, da der netop _ikke_ skal være sådan noget der (og iøvrigt også er problemer med mellemrum !-)

Se f.eks. http://developer.mozilla.org/en/docs/DOM:window.open ...
Avatar billede haabert Nybegynder
03. januar 2006 - 19:56 #6
Jeg har nu fundet ud af det. Jeg tror det er keysersoze, som skal have points for linket...
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2006 - 20:24 #7
jamen - så kommer jeg da med et svar :)