Avatar billede pdj Novice
08. november 1999 - 16:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NT Index Search, MetaTag, Exchange ARGH!!!

(Wierd subject, sorry)

Well, vi skal til at lave et slags dokument styring (integreret i helt andet system der kræver Office 2000 af andre årsager).
Vi har umiddelbart følgende muligheder for at gemme filerne: internt i egen
DB eller som en almindelige fil i filsystemet.

Men så er der pludselig nogle kloge hoveder der snakker om NT's Index Search
hvor alle dokumenter bør være indekseret, sammen med faste variabler (fx. kundenr, varenr etc). Dette kan så være via MetaTags???

Andre snakker om at kunder efterhånden vil have alle dokumenter (etc.) til
at ligge i en Exchange server, og bruge den som Lotus Notes. Er det måske fremtiden??

Så jeg efterspørge noget mere viden om ovenstående? Er jeg på rette vej? Er
noget af ovennævnte en "død sild"? Eller skal jeg gå en helt anden vej????

PS: Programmet har ca 1 års udsigt før det rammer markedet...

På forhånd tak
Peter
Avatar billede pdj Novice
08. november 1999 - 16:46 #1
Undskyld formateringen, klip fra ubesvaret indlæg i dk.edb.programmering
Avatar billede delicon Nybegynder
08. maj 2001 - 13:02 #2
Sidder med samme problem, ved at det kan lade sig gøre med metatags - har endnu ikke fundet ud af hvordan ...
Avatar billede pdj Novice
20. marts 2003 - 09:39 #3
Lukket pga. manglende svar.