Avatar billede jo66e Nybegynder
27. december 2005 - 14:35 Der er 4 kommentarer

mit lcd tv slukker når jeg bruger pc-indgang

Hej experter!

jeg har lige købt et 32" lcd tv i harald nyborg af mærket stevision.. mit problem er at det slukker efter ca. en halv time når jeg bruger pc-indgangen så tænder jeg det bare igen og derefter havlverer det ca. tiden til det slukker igen altså 30, 15, 7,5 min. osv. hvis jeg så slukker og venter et stykke tid sker de samme igen(slukker efter en halv time)
det er som om det bliver for varmt, så jeg prøvede at stille det så det fik masser af luft omkring det men det hjalp ikke.
og det sker ikke når jeg når jeg bruger scart(dvd) eller bare ser fjernsyn.
og det er heller ikke computeren da den virker fint når jeg sætter det til et andet tv!

håber jeg har fundet den rigtige kategori og i kan hjælpe mig?

Mvh: Joachim foss
    quint_dk@hotmail.com
Avatar billede jo66e Nybegynder
27. december 2005 - 14:36 #1
bare skriv hvis i vil vide noet mere!

joachim foss
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2005 - 15:21 #2
hvor mange hz smider du ud? - den kan jo kun klare 60 hz
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2005 - 15:22 #3
og hvilken opløsning?
Avatar billede jo66e Nybegynder
27. december 2005 - 17:44 #4
60 Hz. og 1024x768