Avatar billede topaz Nybegynder
26. december 2005 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth via USB

Jeg har sådan et bluetooth headset til min mobiltelefon.

Hvis jeg nu køber sådan en Bluetooth dims (hvad hedder sådan en svend egentligt ?) som kan monteres i USB stikket på min computer, kan jeg så bruge mit bluetooth headset sammen med Skype ?
Avatar billede thov Forsker
27. december 2005 - 01:54 #1
Det hedder 'Bluetooth USB dongle', og kan være sådan en her:
http://www.msi.com.tw/program/products/communication/cmu/pro_cmu_detail.php?UID=613
Avatar billede topaz Nybegynder
29. december 2005 - 13:27 #2
Jamen det var jo lige det der skulle til.

Læg et svar, så jeg kan skovle de 30 velfortjente points over til dig. :-)
Avatar billede thov Forsker
29. december 2005 - 15:33 #3
Tillykke med det.
Alle Bluetooth enheder burde også kunne samarbejde - det er oftest XP/SP2 som giver problemer. Den driver man installerer SKAL være godkendt til SP2 - er den ikke det, bliver den ikke installeret.
Avatar billede topaz Nybegynder
29. december 2005 - 21:49 #4
Faktisk så var de medfølgende drivere ikke engang XP validerede, men de drivere som XP insisterede på at installere kunne ikke bruges til andet end at overføre filer mellem 2 computere via bluetooth.

Så var der jo ikke andet at gøre end at blive rå og smide de originale drivere på uanset om XP brød sig om det eller ej.

Men så var det også bare at vælge at den skulle finde et bluetooth headset og det hele kørte perfekt