Avatar billede juggernutt Nybegynder
26. december 2005 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

x-mail-all@ hvordan bliver den sendt

hej Alle..

Jeg har fået en mail fra "postmaster" om at x-mail-all@..osv. ikke kunne blive sendt, jeg ved, at jeg ikke selv har sendt den, men mine antivirusprogrammer og antispyware ikke har fundet noget.. hvordan bliver sådanne mails genereret..??

M :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. december 2005 - 11:55 #1
Typisk er det virus der genererer sådanne mails. De sender mail til en server, men underskriver sig med en valgfri afsender, og når mailserveren så afviser mailen, sender den svar tilbage til afsenderen. I dette tilfælde dig, selvom du slet ikke har sendt mailen.

Så mit bud er at en bekendt af dig har virus og virus'en underskriver sig med dit navn fordi du står i vedkommendes addressebog.
26. december 2005 - 12:19 #2
I samme forbindelse: Jeg har et par gange modtaget en form for SPAM mail til mig (min E-mail adresse) fra mig (min E-mail adresse)... uden det i praksis har noget med mig eller min putter at gøre... samme "problem" som <tonnybrandt> beskriver...
Avatar billede juggernutt Nybegynder
23. januar 2006 - 11:07 #3
undskyld den lange ventetid.. jepper min bror lå inde med virus..så tonnybrandt smid et svar og der er point..!!

M :o)
Avatar billede juggernutt Nybegynder
06. marts 2006 - 22:15 #4
lukkes..