Avatar billede georgespang Nybegynder
22. december 2005 - 18:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sony Playstation2

Hey derude,

Min efterhånden tre år gamle PS2, har i det seneste stykke tid, haft  problemer med at læse mine spil. Første gang jeg for alvor havde problemer med den, brugte jeg en renseCD, hvilketå ud til at hjælpe.

Men nu virker den altså ikke igen. Har prøvet med renseCDen 20x men uden held. Har endda vendt den op og ned på hovedet, men stadig uden resultat.

Har I nogle foreslag, til hvad jeg kan gøre?

Mvh, George Spang
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 18:51 #1
http://da.forums.playstation.com/4/OpenTopic?a=tpc&s=3294049912&f=4204079912&m=5741033901&x_lang=da&host=dk&locale=da_DK
er det dit indlæg..?
Der er flere der har problemet.
der er ikke så meget at gøre, du kan høre denne butik, hvad de tager for reparretion.-> http://www.mm-vision.dk/default.asp
Avatar billede georgespang Nybegynder
22. december 2005 - 20:07 #2
Hehe, læste netop det indlæg inden jeg gik herind.

Flere som har problemet? Har du nogle links?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:12 #3
der var ingen der havde en løsningen, andet end..køb en ny..O/
Avatar billede georgespang Nybegynder
22. december 2005 - 22:39 #4
Jeg takker. Du skulle vel ikke kunne sige hvad det ca. koster sådan en reperation?
Avatar billede georgespang Nybegynder
25. december 2005 - 15:03 #5
Okay, har været dernede. De fortalte at de absolut ikke kunne betale sig.

Startgebyr på 375 + en timeløn på lidt over 200 samt reservedele. De sagde at det var et kendt problem, det med at laserhovedet blev slidt. Så venter på at PS2'en kommer ned på under 1000,- så køber jeg en.

Takker for dint hjælp bartfreak :)

Ligger du et svar?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. december 2005 - 15:38 #6
okay..-O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2005 - 21:52 #7
hej hej..O)

Husk at luk.. marker navnet, og tryk på accepter..O)

Tak.!
Avatar billede georgespang Nybegynder
10. januar 2006 - 16:24 #8
Hmm... Hvordan kunne jeg overse at lukke spørgsmålet :)