Avatar billede ugilt Nybegynder
22. december 2005 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Winamp->Shoutcast - hvordan SLUKKER man for winamp lyd på PC ?

Jeg streamer med success fra winamp til Shoutcast men jeg ønsker IKKE at høre stream'et på min PC.
Jeg har installeret null out plugin, men der er stadig fuldt knald på wav out.

Hvor skal jeg rette på for at man ikke kan høre winamp på PC'en - og lad nu være med at foreslå jeg slukker for mine højtalere....
Avatar billede pidgeot Nybegynder
22. december 2005 - 11:35 #1
Har du også VALGT Null Output inde i Preferences > Plugins > Output? Bare klik en enkelt gang på den, så skulle det tage effekt ved næste sang.
Avatar billede ugilt Nybegynder
22. december 2005 - 12:03 #2
åh ja, den er valgt..... desværre uden effekt!
Avatar billede ugilt Nybegynder
26. december 2005 - 18:56 #3
Lukker spm.