Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
21. december 2005 - 22:13 Der er 3 kommentarer

Lan forbindelse med hængelås.?

Skulle lige høre om der er en her inde der kunne fortælle mig hvorfor jeg pludselig har en hængelås samt kryds på min ene computers lan forbindelse, og ingen adgang til internettet.

Jeg har tit prøvet computere med kryds, og det er simpelt nok at finde fejl på, men hængelås har dog aldrig set før på en lan forbindelse...

Nogen der ved hvordan jeg retter dette???
Avatar billede no_stress Nybegynder
21. december 2005 - 22:21 #1
Ikonet med hængelås betyder at windows indbyggede firewall er aktiveret
Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
21. december 2005 - 22:27 #2
når ad, væk med den :p

Når men så er det vel bare forbindelses problemer ... Takker ... synes aldrig jeg har set den før
Avatar billede no_stress Nybegynder
29. januar 2006 - 13:11 #3
svar!