Avatar billede technux Nybegynder
21. december 2005 - 19:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gemme font fra dokument

Jeg har modtaget et Word dokument hvori der er anvendt en font, som jeg ikke har på min computer. Inde i Word kan jeg fint læse dokumentet med den oprindelige font, men jeg kan ikke anvende fonten i nye dokumenter.

Er det muligt at hente fonten ud af dokumentet og gemme den i f.eks. c:\windows\fonts ?

På forhånd tak.
Avatar billede hcma Novice
21. december 2005 - 20:51 #1
kender du fonten ?
Avatar billede technux Nybegynder
21. december 2005 - 20:59 #2
Jeg ved ikke helt hvad du mener? Om jeg kender navnet på den? Ja.
Avatar billede rvm Nybegynder
21. december 2005 - 21:15 #3
Nej - du kan ikke hente fonten ud af dokumentet. Den er indlejret i dokumentet, så du kan bruge den i det dokument, men ikke i andre. Hvis du vil have fonten må du enten købe den eller få den person som har fonten på sin computer til at sende filerne til dig.
Avatar billede technux Nybegynder
21. december 2005 - 21:41 #4
Tak for svaret, selvom det ikke lige var det jeg håbede på.