Avatar billede benjax Nybegynder
20. december 2005 - 19:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføj butik til shopping.msn.dk

Hvordan får jeg tilmeldt min butik til shopping.msn.dk? Jeg har snart været igennem overalt, synes jeg, uden at have fundet stedet.

Jeg er klar over, at man skal indgå en aftale, og at det sikkert også koster noget.

Det eneste, jeg har kunnet finde, er annonceringsprogrammer, hvilket vist ikke er det, jeg ønsker.

På forhånd tak!
Avatar billede kokoko Nybegynder
20. december 2005 - 23:17 #1
Det er kelkoo.dk du skal snakke med.. Det er ikke billigt
Avatar billede benjax Nybegynder
23. december 2005 - 14:42 #2
kelkoo er nu ikke så vanvittigt dyr, med en start-klikpris på 1,25.