Avatar billede jokro Nybegynder
20. december 2005 - 01:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TV-Out skrif og tekst bliver mystisk.

Jeg har et grafikkort med dvi-udgang til mit lcd-tv, men når jeg bruger dette bliver mine skrifttyper mærkelige, altså f.eks. teksten papirkurv (under papirkurven), eller tekst på hjemmesider, m.m. bliver meget forvrænget.
Hvordan afhjælpes dette, hvis det overhovedet er muligt.

Johnny.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. december 2005 - 06:03 #1
DVI har intet med TV out at gøre.....

Ændre du din opløsning til noget dit TV kan håndtere? Se manualen for max opløsning.
Avatar billede jokro Nybegynder
20. december 2005 - 11:44 #2
Nå ok, none-the-less har jeg købt et media-center som kobles til fjernsynet via. et dvi stik. og skriftyperne ude på selve windows'en er mystiske. Mht. opløsningen kører jeg en som mit fjernsyn gerne skulle kunne klare.. ??
Avatar billede jokro Nybegynder
18. september 2006 - 22:42 #3
lukker