Avatar billede bobbleplast Nybegynder
19. december 2005 - 23:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail Link virker ikke rigtigt

Hej

Jeg har lavet en maillink på min hjemmeside. Linken virker godt nok og outlook starter også op med et hoved hvor adressen står som modtager. Men når jeg afsender emailen sker der ikke noget og mit outlook går i sort ???

Jeg har brugt linien mailto:xxxxxx@xxxx.dk

Help :-)
Avatar billede tjp Mester
20. december 2005 - 03:08 #1
Virker din Outlook ellers normalt?
Avatar billede skovge Novice
20. december 2005 - 07:27 #2
Hvordan ser dit actionscript helt nøjagtigt ud?
Avatar billede barklund Nybegynder
20. december 2005 - 11:07 #3
Hvis linket bliver korrekt sendt videre til outlook, så har flash'en intet med det at gøre længere. Det eneste flash gør er jo netop at sige til styresystemet, at nu skal der sendes en mail til denne adresse. Styresystemet invokerer mailprogrammet med adressen, og mailprogrammet står for resten. Det er _ikke_ et flash issue :)
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
21. december 2005 - 10:31 #4
Hej Barklund

Det vil sige at der er noget i min Outlook opsætning der går ind pg låser for afsendelse af mailen.???
Avatar billede barklund Nybegynder
21. december 2005 - 10:35 #5
Det ved jeg ikke noget om. Men det er ikke flash :)
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
29. december 2005 - 15:40 #6
Barklund send lige et svar. Det er ikke flash :-)
Avatar billede barklund Nybegynder
02. januar 2006 - 10:08 #7
Cool :)