Avatar billede daviiid Nybegynder
18. december 2005 - 13:56 Der er 4 kommentarer

Nextframe problem

Hej eksperter,

Hvorfor kan jeg ikke lave en knap, som gør at den går til næste frame i min timeline. Får følgende fejlkode:

**Error** Scene=Scene 1, layer=Startimage, frame=1:Line 1: Statement must appear within on handler
    nextFrame();

Total ActionScript Errors: 1     Reported Errors: 1

-David
Avatar billede emmo Nybegynder
18. december 2005 - 14:40 #1
Du mangler en on function. Du skal fortælle flash om det er når du trykke ned eller køre musen hen over knappen osv.

on(press) {
NextFrame()
}
Avatar billede maqhem Nybegynder
18. december 2005 - 14:40 #2
bare skriv følgende på knappen:

on(Release){
    nextFrame();
}
Avatar billede maqhem Nybegynder
18. december 2005 - 14:41 #3
lol, jeg havde været først hvis jeg ikke havde ville tjekke min kode... hehe
Avatar billede maqhem Nybegynder
24. december 2005 - 17:22 #4
hvaa... Kan koden bruges eller hvad? For han skal da have sine points :)