Avatar billede level75 Nybegynder
16. december 2005 - 23:47 Der er 11 kommentarer

Logo til tøjmærke

Hej jeg har sidet og lavet på et logo nu og er kommet frem til det her - http://www.level75.com/kingdomcome/hvad-synes-du.jpg - vil bare gerne høre jeres mening synes i om det eller ej?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. december 2005 - 00:01 #1
Ligner lidt for meget det logo som tøjmærket Junk De Luxe anvender.

ellers er det er fedt logo!

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. december 2005 - 00:02 #2
Du kan se deres side her med logo:

http://www.junkdeluxe.dk/junk/index04.htm

mvh
Mads
Avatar billede level75 Nybegynder
17. december 2005 - 00:51 #3
Når ja da det kan jeg godt se, kronen kna godt ligne lidt der hen af, desvære :( det vil jeg da lige tage højde for. 1000 tak, hvis du har andre som det ligner skal du bare sige til
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. december 2005 - 00:58 #4
nej det er egentligærgerligt for dit logo er ret fedt lavet.

Mén jeg ved at et andet tøjmærke kom i knibe da de også anvendte en krone som logo og vist nok blev sagsøgt at Junk De luxe.

ellers kan jeg ikke komme i tanke om andre mræker det skulle ligne!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. december 2005 - 00:59 #5
Men jeg ka se at du har styr på a lave Flash sider:

www.level75.com    --> rigtig flot arbejde!!!!!

mvh
Mads
Avatar billede level75 Nybegynder
17. december 2005 - 01:05 #6
mange tak, ja det er sgu lidt skidt med den krone, nu havde jeg endelig kommet frem til en krone som synes sad lige i øjet. Men igen jeg må drøfte det med min makker. Så må vi lige se på hvad vi så må gøre
Avatar billede level75 Nybegynder
17. december 2005 - 01:08 #7
der skal da sikker også være andre mærker som har en krone der ligger der hen af den jeg har laves, men det er sgu svært at lave en krone som skal være enkel, som som skal fremstå skapt og give blikfang.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. december 2005 - 01:26 #8
Er det et on_line tøj firma i er ved at lave?

mvh
mads
Avatar billede level75 Nybegynder
18. december 2005 - 10:56 #9
Jir, det er det. men vi tager bare den tid det nu engang skal tage, efter som vi vil opnå det bedste. Vi har massere af tid til at lave de i, men lige nu er det logoet vi prøver at få på benene.
Avatar billede hensker Nybegynder
26. december 2005 - 17:03 #10
jeg synes også det ligner lidt Royal Denim med den der runde ring du har i bunden. Dog er dit logo er har jo spidse kanter oven over den elipse så det ligner ikke så forfærdelig meget hinanden, men der er stadig en hvis lighed.

Ellers synes jeg det ser meget cool ud det er sådan lidt diskret hvilket jeg personligt kan lide eller det kommer jo an på størrelsen af logoet.
Avatar billede frankeweb Nybegynder
26. januar 2006 - 10:20 #11
baah min lorte skoles internet fatter hat, så kan ikke se logoet.

Men med hensyn til jeres krone snak, bruger dada ihvertfald også en krone