Avatar billede ugilt Nybegynder
16. december 2005 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

transcode wma til mp3 on the fly

er der en kvik fyr (m/k) der ved om man kan tage et radio stream i wma og og konvertere det "live" til mp3
- blot så jeg kan høre wma baserede radoiostationer på min Dlink DSM der "kun" understøtter mp3 format.
Jeg ønsker IKKE at gemme på disk, men konvertere stream!
Avatar billede jokkejensen Novice
16. december 2005 - 21:24 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
17. december 2005 - 04:17 #2
jokke....  - Læs spm. igen "on the fly" og "Jeg ønsker IKKE at gemme på disk"
Dit svar rammer da vist noget ved siden af, ikk.  ;)

Kender ikke selv en løsning som omspurgt.
Avatar billede jokkejensen Novice
17. december 2005 - 11:39 #3
okay sorry, så er svaret 100% nej det findes ikke..

Jeg trode du gemte en stream som wma, men on the fly ville gemme som mp3..

mp3 kan ikke streames...
Avatar billede ugilt Nybegynder
17. december 2005 - 13:42 #4
Jo mp3 kan sagtens streames, se bare på services som shoutcast, icecast og live365 blot for at nævne nogle få!
Avatar billede halifax Nybegynder
17. december 2005 - 17:40 #5
Kender ikke DLINK DSM men har været ved at søge info
http://www.dlink.com/products/?pid=318

Vil det sige den kun kan streame fra de som er nævnt, Radio@AOL, Napster, Live365 og Rhapsody, og ellers afspille mp3, wma og wave lokalt fra harddisken. Men ikke kan tage wma stream fra fx. DR. Bare nysgerrig.

Og jow, du har ret. mp3 kan streames.
Avatar billede ugilt Nybegynder
22. december 2005 - 10:35 #6
Halifax - du har HELT ret. Det er derfor jeg søger efter transcoder!
Avatar billede ugilt Nybegynder
22. december 2005 - 10:44 #7
Jeg har imellemtiden fuldet alternativt løsning på dette