Avatar billede mr-mycom Nybegynder
15. december 2005 - 21:33 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Slette drev.

Ja, jeg har det problem at jeg lige har installeret windows påny. Nu  er mit windowsdrev bare kommet til at hedde H, i stedet for C, det giver lidt problemer når man installere forskellige programmer.. Hvordan fjerne jeg de drev til flytbare medier, som egentlig faktisk ikke skal være der, da man ikke kan gå ind på dem :P??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 21:36 #1
hvilke flytbare medier/drev..?

jeg ville nok starte helt forfra, med fdisk/killdisk.. osv..??
15. december 2005 - 21:42 #2
Generelt: Når din XP instalation først ER begyndt at hedde H: så ka' den ikke ændres senerer til eks C:.
I det tilfælde skal du begynde forfra...

Er det på ét fysisk drev/partion ?

Generel Guide: http://www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede jpal Nybegynder
17. december 2005 - 17:27 #3
Jeg har selv samme problem, og det jeg har planer om at gøre er at: Fjerne alle diske (ikke H: i dit tilfælde) og så som de andre siger fdisk og start helt forfra..

Held og lykke
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:51 #4
mere hjælp..??
smider et svar..???
Avatar billede jpal Nybegynder
18. december 2005 - 15:00 #5
Hej igen.

Alternativ er at du skal igang med at rode med noget partitionmagi men det er ikke godt når du har instaleret på H:
Så den eneste mulighed du egentlig har er at fjerne de andre drev og så instalerer igen, beklager.  :)

Mvh Jpal
19. december 2005 - 15:02 #6
... forfra ...
Husk punktet om ServicePack2 ...
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
20. december 2005 - 13:43 #7
Takker :)