Avatar billede christianbroendum Nybegynder
14. december 2005 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vedr email adresser

Er der nogen, der ved hvordan man sletter en email-adresse, som automatisk kommer op i "til"-felt, når man indtaster de første bogstaver/tal i email-adresse? Den email adresse jeg skrev første gang er ikke korrekt!!

mvh
Christian
Avatar billede pernillemb Nybegynder
14. december 2005 - 14:41 #1
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener der kommer en lille liste op med forskellige valgmuligheder, når du skriver de første par bogstaver. Hvis du så bruger pil-tasterne kan du gå ned og markere den du vil bruge og trykke enter eller tab-tasten.

Hvis der så er en adresse imellem, som ikke er korrekt kan du gå ned på den og trykke delete (i stedet for enter eller tab) for på den måde at slette den fra listen.

Håber det virker... :-)
Avatar billede willi Nybegynder
14. december 2005 - 14:41 #2
Har du set om den står i kontaktpersoner?
14. december 2005 - 14:45 #3
Jeg ka' bekræfte det som <pernillemb> har skrevet ... har jeg tit brug for...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. december 2005 - 14:45 #4
Prøv dette.

I start - kør skriver du regedit
I rediger - søg skriver du den forkerte e-mail adresse

Hvis den finder en entry i registreringsdatabasen slettes denne.
Husk at gøre dette med forsigtighed. Deter altid lidt farligt at rode med registreringsdatabasen. Fejl kan ofte repereres med en repaie
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
14. december 2005 - 14:48 #5
Pernille du havde ret, det virker!! Jeg skal gerne acceptere dit svar!
Avatar billede pernillemb Nybegynder
14. december 2005 - 14:52 #6
Jeg lægger et svar så... :-)

Dejligt at det virkede... *S*