Avatar billede tp_rush Nybegynder
13. december 2005 - 23:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til at vise Cpu temp når man spiller.

Hey allesammen jeg mangler et program hvor man kan se sin cpu temp når man sidder og spiller F.eks. i et hjørne.. noget lign det Rivatuner gør med gfx, mangler det bare til cpu..

Håber i kan hjælpe mig..
På forhånd tak
Avatar billede gnuff Praktikant
13. december 2005 - 23:24 #1
Det kan du bruge programmet speedfan til, selvom det er beregnet til at man skal kunne styre sine blæsere :)
Avatar billede tp_rush Nybegynder
13. december 2005 - 23:26 #2
kan man også se temp når du sidder og spiller i et hjørne af skærmen f.eks.
Avatar billede gnuff Praktikant
13. december 2005 - 23:29 #3
Hvis spillet ikke dækker hele skærmen så kan du se temt i systembakken ved jeg, men du kan nok ikke se det hvis spillet kører i fuld skærm :)
Men så kan du jo få en tempmåler til at sætte i din maskine :)
Avatar billede tp_rush Nybegynder
13. december 2005 - 23:32 #4
kan man ikk få et program der viser det. selvom du spiller i fuldskærm..
ved Rivatuner kan med Gfx temp og fps
Avatar billede torbenhawk Praktikant
14. december 2005 - 02:27 #5
Jeg sidder selv lige og roder med speedfan. Fint pgm. om end jeg ikke helt kan få det til at virke men det viser da bla. temp. flere forskellige steder i din pc.
ps. Hvis der er en af jer der bliver rigtig fortrolig med speedfan så kig lige på mit spm. http://www.eksperten.dk/spm/672004
Avatar billede torbenhawk Praktikant
14. december 2005 - 02:28 #6
hmonitor er også en mulighed. www.hmonitor.com
Avatar billede torbenhawk Praktikant
15. december 2005 - 19:47 #7
Der findes også smartguardian, men jeg ved ikke om det fungerer på alle sys.
Avatar billede tp_rush Nybegynder
16. december 2005 - 23:30 #8
der er stadig ikk nogen af de programmer der kan det jeg ønsker. .....
Avatar billede torbenhawk Praktikant
17. december 2005 - 01:05 #9
Jeg har lige fundet det her side:
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/

Der er jo syyyyyygt mange pgm. der må være et af dem der kan præsis det du efterlyser. Det fede ved siden er også at der er screenshots af alle pgm.

happy hunting!