Avatar billede rasmusx Nybegynder
24. april 2001 - 11:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

OST

point til en ven
Avatar billede unouno Nybegynder
24. april 2001 - 11:12 #1
o
Avatar billede senj Nybegynder
24. april 2001 - 11:15 #2
Hvad laver i?
Avatar billede keysersoze Guru
24. april 2001 - 11:15 #3
erhm... er dette eksperten.dk relateret???
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
24. april 2001 - 11:20 #4
hvad????
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 11:21 #5
Er der nogen som skal skrive til admin eller er der nogen som vil forklare.

Kom med en referance til et spørgsmpl hvor han fortjæner dem.
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
24. april 2001 - 11:22 #6
Der er vel ikke tale om fusk her :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. april 2001 - 11:23 #7
http://www.eksperten.dk/spm/67137

De står vist til sletning :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. april 2001 - 11:29 #8
spørger/svarer slettes !
Avatar billede tf-uno Nybegynder
25. april 2001 - 11:19 #9
hej hej jeg vil bare lige sige at der ikke var noget fuck I det....

det var fordi jeg lavede hans computer også sage han at jeg kunne få 500 point for det...
men Det tog eksperten som snyd..
så jeg blev slettet, men hva man lærer jo af alle sine fejl...
Så nu har jeg oprettet en ny bruger..

synes bare lige i skulle vide det så i ikke tror jeg er en fusker.....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. april 2001 - 11:36 #10
tf-uno, at give point for arbejde udført uden for Eksperten er såmen heller ikke tilladt.

Viden udvekslet for point skal være tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

Desuden skal opgaven have \"været i udbud\", så alle Ekspertens brugere havde fået tilbuddet om at løse opgaven for den angivne pointsum.

NanoQ
Avatar billede tf-uno Nybegynder
25. april 2001 - 16:23 #11
ja det kan jeg også godt se nu..

men lige i det han sagde han ville gi 500 point tænkte jeg sku ikke på det..(desværre)