Avatar billede unouno Nybegynder
24. april 2001 - 11:03 Der er 7 kommentarer

UT

hej hej
jeg har et lille problem med mit UT.
jeg kan godt køre spillet i d´3 men i openGL er den ikke så glad for det...

hvis jeg er ude i windows og den står til at at køre med openGL kommer den med en fejl nå introen skal til at begynde (KERNE32.dll )
men hvis den står til D3 køre det fint.
men hvis jeg nu går ind i spillet med d3,,så går jeg op i options hvor jeg så ændre den til openGL. så virker det (underligt)...
men så næste gang jeg går ind i spillet igen så kommer fejlen igen..

HVAD kan der være galt...
har prøvet at skift driver men hjalp ikke..

VIl helst køre med openGL. da det er noget Bedre grafik...
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
24. april 2001 - 11:06 #1
Hvad hedder dit grafikkort?
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
24. april 2001 - 11:08 #2
Hmmmmm... har du opdateret til UT 436 Patch???+
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
24. april 2001 - 11:09 #3
eller har du opdateret din grafik drivere????
Avatar billede unouno Nybegynder
24. april 2001 - 11:17 #4
jeg har et Geforce 2gts 32mb
nej jeg har ikke opdateret til UT436+
og ja jeg har prøvet med detonator 11.... (har tænkt på at prøve med 12)
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
24. april 2001 - 11:30 #5
Jeg tror at du skal hente detnonator 1200, fordi jeg spillede Black and White med detnonator 11 kunne det ikke kære så godt. hvad opdateringen af angående spillet skal du nu tage og opdater. Jeg havde et lignende problem med HL, indtil jeg opdateret.
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
24. april 2001 - 11:31 #6
jeg har også et Geforce2 og det køre bare.....:-) yahoo
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
22. maj 2001 - 10:03 #7
Svare du eller hvad?????????