Avatar billede kbonline Nybegynder
10. december 2005 - 23:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design til børnehave hjemmeside

Nogen der kan lave et forslag til et design af en børnehave hjemmeside.

Jeg forestiller mig noget med nogle børn der leger, men det skal helst være billeder som er lovlige at bruge, altså fra en free picture side.

Det behøver ikke at være billeder fra en bestemt børnehave, bare noget med børn så det ikke bare ligner den typiske Frontpage side :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2005 - 00:27 #1
Mon ikke du kan finde nogle billeder her - de er gratis, du skal bare oprette dig som bruger for at få dem i stor version:
http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=search&txt=children&w=1
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. december 2005 - 12:10 #2
er det til en bestemt børnehave du skal lave hjemmesiden? Så ville det da være nærtliggende at smutte forbi og bede om lov til at tage nogle billeder.

Det gør både hjemmesiden mere personlig, og forældre og børn kan sidde og måske være heldige at finde sig selv.

ellers er der også www.istockphoto.com som næsten er så billig at det er gratis :)
Avatar billede kbonline Nybegynder
11. december 2005 - 23:01 #3
Hej - tak for jeres forslag, men det er et forslag til et design jeg søger.

Det er til denne børnehave : http://www.rindumbornehave.dk/

Og der er nogle billeder fra børnehaven på hjemmesiden som godt må bruges.

Det behøver ikke at være med mange billeder (måske slet ingen) i designet, men det skal være noget der symbolisere og henvender sig til børn. Og så skal det være flot og overskueligt.
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
13. december 2005 - 11:11 #4
hejsa...
hvis der laves et helt design, kunne du så tænke dig at betale for det?

Hvis ja, så kontakt mig på mail: shahrokh.sotoudeh@gmail.com :)
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
13. december 2005 - 11:13 #5
refencer kan også sendes hvis ønsket :)
Avatar billede kbonline Nybegynder
17. januar 2006 - 23:56 #6
Nej desværre - jeg vil ikke have udgifter på noget jeg gør gratis.

Ellers tak for tilbudet.