Avatar billede casiopeia Nybegynder
10. december 2005 - 00:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilke RAM??

Hejsa.. Jeg skal købe RAM til en ældre computer, men er i tvivl om hvilke typer der passer til denne computer. Den er i hvert fald mere end 3 år gammel og sikkert også mere end 5 år. Hvor mange forskellige typer RAM er der og hvordan finder man ud af hvad for nogle ens computer bruger??
Avatar billede huset Praktikant
10. december 2005 - 08:14 #1
Avatar billede huset Praktikant
10. december 2005 - 08:18 #2
Tvivler på der kommer mere svar i dette
http://www.eksperten.dk/spm/638824
Smid et svar selv, markere det i boksen forneden til venstre og tryk acceptere!

http://www.eksperten.dk/spm/645170
Smid feedback her, eller Smid et svar selv, markere det i boksen forneden til venstre og tryk acceptere! Gør du dette bør du forklare deltageren hvorfor du tager dem selv.

http://www.eksperten.dk/spm/655253
Smid feedback her, eller Smid et svar selv, markere det i boksen forneden til venstre og tryk acceptere! Gør du dette bør du forklare deltageren hvorfor du tager dem selv.
Avatar billede huset Praktikant
15. december 2005 - 14:19 #3
Fik du tid til at smide feedback???
Avatar billede huset Praktikant
23. december 2005 - 09:44 #4
Fik du svar nok??
Avatar billede huset Praktikant
06. januar 2006 - 09:06 #5
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 09:15 #6
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:51 #7
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede casper95 Nybegynder
17. oktober 2007 - 14:39 #8
casiopeia >> Brug det program som hedder EVEREST Home Edition du kan hente det gratis :-)