Avatar billede slawek007 Praktikant
09. december 2005 - 14:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

excel til html

Jeg skal have lavet mit regnark om til html så jeg selv kan tilføje værdier fra alle pcér, og så den også beholder formlerne
Avatar billede bak Seniormester
09. december 2005 - 15:38 #1
Måske har jeg ikke gennemskuet hvad du ønsker, men kan du ikke bare vælge at gemme som web-page (*.html)  (alle ark)
Avatar billede slawek007 Praktikant
09. december 2005 - 16:45 #2
ikke helt for den laver jo bare en html fil som ikke kan redigeres igen. jeg har prøvet at exportere til html med ASAP utilities der får den formler med og det hele men når jeg går ind på www siden og tilføjer i felterne så går ie i fejl og der bliver ikke gemt noget på siden :(
Avatar billede bak Seniormester
09. december 2005 - 22:01 #3
Den laver en html-fil, der kan redigeres (i hvert fald i xl2003 og XP)
Avatar billede bak Seniormester
10. december 2005 - 13:38 #4
Ovenstående skal forståes således at html-filen kan redigeres i excel, ikke på nettet.
Hvis du skal bruge formlerne på nettet, stiller sagen sig anderledes. Her skal du vælge at bruge den interactive version, så har du alle formeler tilrådighed, men du kan ikke gemme den efterfølgende hvis du benytter den på nettet.

Logikken er klar for udregning af formlerne kræver den beregningsmotor, der ligger i excel (enten alm. excel eller som web-component).
Avatar billede slawek007 Praktikant
21. februar 2006 - 14:41 #5
http://www.bookmakerbonus.com/bookmakerbonus210.xls

kan man ikke lave det regnark om så det kan ligge på en webserver evt via en database eller noget så man bare går ind via sin browser og tilføjer nye værdier???