Avatar billede drefes Nybegynder
07. december 2005 - 17:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

farver på S-video fra pc

har fået mit normale skrivebord skærmbillede på min pc-skærm overført til TV ved at vælge klon - men billedet på TV skærmen er i sort hvid samt virker for stort

hvordan får jeg det i farver ?

hvordan får jeg skærmbilledet til at passe på mit TV ?  er det under opløsning ?

har brug for step by step anvisning
Avatar billede kourinsu Nybegynder
07. december 2005 - 17:45 #1
Afhængigt af dit grafikkort, kan du måske ændre det under indstillingerne til kortet. Ellers kan du prøve at bruge programmet TvTool. Hvis det stadig er s/h i programmet, kan du prøve at sætte udgangen til composit (selvom du har s-video).
Avatar billede drefes Nybegynder
07. december 2005 - 17:54 #2
ok rolig nu....

en ting ad gangen :

1. hvad og hvor og hvordan kan jeg ændre under instillinger til mit grafikkort (nvidia geforce 6200)  ?  helst step by step anvisning  : - )

2.  er TV tool free-ware ?  er det gratis ?  hvis nej, så ingen interesse hvis ja, link til direkte download ?

3. hvordan og hvor sætter jeg udgangen til composit ?  helst step by step anvisning  : - )
Avatar billede kourinsu Nybegynder
07. december 2005 - 18:43 #3
Jeg ved ikke hvordan softwaren, på dit specifikke grafikkort virker. Prøv at gå ind under indstillinger for kortet og leg med det. Ellers findes der sikkert en faq eller noget på producentens hjemmeside. Du skal muligvis downloade nogle yderligere drivere.

Mig bekendt er TvTool ikke freeware.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2005 - 18:49 #4
Avatar billede drefes Nybegynder
07. december 2005 - 21:52 #5
lukker her