Avatar billede christian Nybegynder
07. december 2005 - 13:11 Der er 1 løsning

asp og ms sql

Hej

Jeg har brug for et godt og stabilt web-hotel hvor der er personale vant til at restore MS SQL databaser.

Det skal ikke være nogle af de helt billige som ligger i udlandet så som pixelfiber.dk etc.

Jeg har okay erfaring med scannet.dk og uni2.dk
Men hvem er det lige de andre spillere på markedet er?
Må gerne ligne scannet.dk og uni2.dk men gerne biligere.
Avatar billede christian Nybegynder
22. december 2005 - 21:46 #1
Jeg lukker spørgsmålet.

Jeg prøvede www.buydomains.dk som gik okay, fik asp.net og ms sql til at kører efter lidt support.

Prøvede også www.tablix.dk (danskewww, pixelfiber mange flere) har brugt rigtig lang tid på at få oprettet et webhotel med ms sql. kontakt er næsten umulig via e-mail og telefon.
Kæmper stadig efter 7 dage med at få det til at virke, men jeg tror/håber at jeg får asp.net og ms sql til at virke i løbet af de næste par dage