Avatar billede thomast Nybegynder
05. december 2005 - 12:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

RazeSpyware som baggrund.

Hej, jeg fik denne trælse baggrund med razespyware. Jeg forsøgte at finde info omkring hvordan man fjernede den, og det gjorde jeg så. Problemet er bare at min baggrund stadigvæk er file://C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\desktop.htm , altså en hjemmeside. Hvordan får jeg min normale tilbage??
Avatar billede nva Praktikant
05. december 2005 - 13:38 #1
Kan du ikke højreklikke på skrivebordet og gendanne standard? Husk at tømme alle dine temporære filer så du får ryddet ordentlig op.
Avatar billede thomast Nybegynder
05. december 2005 - 14:59 #2
Nej fordi min baggrund er en hjemmeside.
Avatar billede fazli Nybegynder
05. december 2005 - 15:05 #3
Gå i Start -> Kør og skriv desk.cpl
Vælg fanebladet "Skrivebord" -> Klik på "Tilpas Skrivebord" -> Vælg fanebladet "Web".
Fjern alle flueben, slet alt der umiddelbart ser mistænkeligt ud (spørg hvis du er i tvivl), og klik anvend og derefter OK.
Hvis du ser en "desktop.html", så skal den slettes.
Avatar billede thomast Nybegynder
05. december 2005 - 15:37 #4
Perfekt. Tusind tak :) Den hed Security.
Avatar billede fazli Nybegynder
05. december 2005 - 15:47 #5
ok.. takker for point.. ;D
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2005 - 19:48 #6
Der er sikkert en masse snavs tilbage i systemet, idet den løsning der er givet kun er halv...